Üzleti feltételek (ÁSZF)
Cégadatok:
Az oldal üzemeltetője:
Hajas Zsuzsanna e.v.
Adószám:58552922-2-33
Zsuzsi Hogászbolt:
2360 Gyál Körösi ut 150.
E-mail cím: zsuzsihorgasz@freemail.hu
Telefonszám: +36-20-3132714
Kapcsolattartó: Hajas Zsuzsanna
A kínált termékek köre:
Webshopunkban a Ford Ranger fiegészítők széles választéka elérhető. A termékekről a lehető legjobb minőségű, tájékoztató jellegű fotót, termékleírást és termékparamétereket adunk meg. Az oldalon feltüntetett árak bruttó, áfával terhelt kiskereskedelmi egységárak. Az akciós árat a megadott időszakban, illetve a készlet erejéig tudjuk biztosítani.
Rendelési információk:
Az oldalon való vásárlás nem regisztrációhoz kötött. A rendelések feldolgozása a beérkezés sorrendjében történik. A rendelés feldolgozásáról és teljesítéséről e-mailben tájékoztatjuk vevőinket.
Rendelés menetének ismertetése:
A megrendeléskor a kiválasztott termékek kosárba helyezése után még lehetőség van a kosár tartalmának módosítására. A termékek darabszámának módosítása mellett a termék törölhető is a rendelésből. A rendelés véglegesítése során a megrendelési űrlapon a számlázási, szállítási információk megadása, a szállítási mód kiválasztása után a rendelést fogadjuk és elkezdjük feldolgozását. Erről visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. A rendelés leadása a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet alapján szerződésnek minősül. A rendelés teljesítéséréhez kapcsolódó számla eredeti első példányát a csomagban mellékeljük. A számlák kezelése a számviteli törvényben meghatározottan történik.
Választható szállítási módok:
- Személyes átvétel boltunkban
- Utánvétes csomagként futárszolgálattal (DPD), melynek díja 1950.-Ft
Szállítási határidő, a megrendelt termék(ek) készletétől függően 2-4 munkanap
Személyes átvétel boltunkban:
Előzetes egyeztetés után (E-mail cím: zsuzsihorgasz@freemail.huTelefonszám: +36-20/3132714) az termék megvásárolható boltunkban: (Zsuzsih Horgászbolt 2360 Gyál Körösi ut 150). A számla végösszege készpénzben fizethető. Személyes átvételnél szállítási és csomagolási költséget nem számolunk fel.
Utánvétes csomagként futárszolgálattal:
Az utánvétes csomag kiszállítása a fentiekkel megegyezően: 1950,- Ft
Vásárlás külföldről:
Külföldi címre történő kiszállítás esetén vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: E-mail cím: izsuzsihorgasz@freemail.huTelefonszám: +36-20-3132714
Garanciális feltételek:
A Hajas Zsuzsanna egyéni vállalkozó által forgalmazott termékekre a Ptk-ban meghatározott mértékű szavatosságot, illetve garanciát (jótállás) vállalunk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért teljes körűen a vevőt terheli mindennemű felelősség!
A szavatossági igény érvényesítése:
A vevő minőségi kifogás esetén a termék javítását, cseréjét, árleszállítását kérheti illetve elállhat a szerződéstől. A szavatossági jogok érvényesítésénél 6 hónapot meghaladó hibabejelentésnél a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, vagy a hiba már a termék megvásárlásakor is fennállt. A szavatossági igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik. A szavatossági igény érvényesítésére 2 év áll a vevő rendelkezésére. Nem számít bele a határidőbe a kijavítási időnek az a része, amikor a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a javított, vagy kicserélt részre újra kezdődik.
A minőségi kifogás rendezésének módja a következő. A minőségi kifogás megtételekor jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben a vevőnek részleteznie kell a hibát, az érvényesíteni kívánt igényt és a kifogás rendezésének módját. Amennyiben az eladó eltér a kifogás rendezésének módjától, azt e-mailben jelzi a fogyasztó felé. Az eladónak jogában áll más rendezési módot választania, ha a vevő által kívánt rendezési mód aránytalanul nagy többletköltséggel járna a forgalmazó részére. Ha a webshopban sem javítási, sem csereigény nem érvényesíthető, a vevő árleszállítást, vagy cserét igényelhet. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
„(a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.” PTK 306.
A garanciális igény érvényesítése:
Hajas Zsuzsanna egyéni vállalkozó jogszabályban előírt jótállási határidőt alkalmazza. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igényt akciós termékek esetén is érvényesíteni lehet, amennyiben a kereskedő nem jelöli meg az akció okát, vagy a kifogás más hibára vonatkozik.
A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet szerint a fogyasztási cikknek a fogyasztó részére történő átadásnak a napjával kezdődik. Jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. ( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet. A jótállás időtartama alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. Egy év letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt. Jótállási igény esetén a vevő kérheti a termék javítást, cseréjét, árleszállítást, vagy elállhat a szerződéstől. Ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséggel járna a forgalmazó részére, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, illetve a vevőnek okozott kényelmetlenséget, a forgalmazó választhat más teljesítési módot. Ha a vevő sem javítási, sem csereigényét nem tudja érvényesíteni, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt a szerződéstől való elállásra nincs lehetőség.
Garanciális időn belül meghibásodott terméket lehetőleg saját csomagolásában, a vásárlást igazoló számlával, vagy blokkal, a garanciajeggyel veszünk át javításra.
A terméket jegyzőkönyvvel együtt vesszük át, az átvételt iktatjuk. Ha a termék javítható, akkor a legrövidebb időn belül javítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható és lehetőség van cserére, akkor a terméket cseréljük. Ha nem tudjuk cserélni a terméket lehetőséget adunk hasonló termékre való cserére, vagy visszatérítjük a termék árát. Botalkatrész javításnál, ha valamelyik tag pótlásáról van szó, a Szakszerviznek a javításhoz az egész botot vissza kell juttatni, így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Amennyiben látható, hogy az orsóházat megbontották, az a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. A garanciális elbírálást minden esetben Szakszervíz végzi.
A hibásan leadott rendelésből eredő költségeket a megrendelő viseli, hibás teljesítés esetén az eladó vállalja a felelősséget. A rendelés minden következmény nélkül lemondható a kiszállítás megkezdése előtt a +36-20 3132714-es telefonszámon.
Az „elállás jogának” ismertetése:
A webshopon leadott rendelésre a 45/2014 Korm. rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény rendelkezései az irányadóak. A vásárlónak ez alapján 14 munkanap áll rendelkezésére, hogy elérhetőségeink valamelyikén jelezze, hogy élni kíván az elállás jogával. (E-mail cím: zsuzsihorgasz@freemail.hu Telefonszám: +36-20/3132714
Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket áruházunkba! CÍM: (Zsuzsi Horgászbolt 2360 Gyál Körösi ut 150). A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül. Sérült, nem rendeltetésszerű használatból eredő hiba esetén azonban kötelezhető az eredő kár megtérítésére! A vételár visszatérítését 30 napon belül visszatérítjük a vásárlóval egyeztetett módon (pl.: banki átutalással, vagy postai úton, illetve személyesen az üzletben).
Adatvédelem:
Adatvédelem: Hajas Zsuzsanna egyéni vállalkozó, mint adatkezelő, magára nézve kötelezőnek ismeri el az itt olvasható közlemény tartalmát. Kötelezettséget vállal arra, hogy honlapjával kapcsolatos minden adatkezelés megfelel a jelen szabályzatban és a hatályos jogszabályokban meghatározott elvárásoknak. (2011. évi CXII. Törvény (Infotv.))
A személyes adatok gyűjtése és kezelése
A www.rangerdesign.hu internetes oldalon csak azokat a személyi adatokat gyűjti össze, amelyeket Ön kifejezetten és önként bocsát rendelkezésünkre. A megadott személyes adatok segítségével azonosítható az adott felhasználó. Ilyen adat például a magadott név, telefonszám, e-mail cím, cím.
Személyi adatok nyilvántartása és feldolgozása
A www.rangerdesign.hu internetes oldalon gyűjtött azonosításra alkalmas adatokat az internetes oldal üzemeltetője nyilvántartásában veheti és feldolgozhatja azokat. E webhely használatával Ön hozzájárul ahhoz, hogy adatai ilyen módon feldolgozásra kerüljenek.
A személyi adatok használata
A megadott személyi adatokat a kizárólag hírlevél küldéséhez, valamint az Önnel való esetleges kapcsolat teremtésnél használjuk fel.
A személyi adatok módosítása, törlése
Személyi adatainak törlését Ön bármikor - azonosítása után - kérheti a +36-20-3132714-es telefonszámon, illetve az izsuzsihorgaszbolt@freemail.hu e-mail címen.
A személyi adatok kiadása
A www.rangerdesign.hu internetes oldal üzemeltetője azonosításra alkalmas személyes adatokat harmadik félnek nem ad ki.
Az oldalon található linkeken keresztül elért más webhelyek
A www.rangerdesign.hu internetes oldalon elhelyezett és onnan más webhelyekre mutató linken keresztül elért webhelyek tartalmáért az oldal üzemeltetője semminemű felelősséget nem vállal.
Hírlevél
A www.rangerdesign.hu hírlevélre való feliratkozáskor megadott önkéntesen megadott adatokat (név, e-mail cím) bizalmasan kezeljük és harmadik félnek nem adjuk ki! Hírlevél szolgáltatásunkról a későbbiekben bármikor leiratkozhat, a hírlevél végén lévő linken, vagy e-mailben az izsuzsihorgasz@freemail.hu, illetve a +36-20-3132714-ás telefonszámon. A hírlevélhez kapcsolódó adatkezelés a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság által kiadott, NAIH-72690/2014. számú nyilvántartási szám alapján történik.
A cookie-k mint webes technológiák
A cookie egy szövegfájl, amelyet a megtekintett weblap kiszolgálója helyez el az számítógép merevlemezén. A cookie-k nem alkalmasak programok futtatására, így rajtuk keresztül nem kerülhet vírus a számítógépre. Minden cookie egy adott felhasználóhoz tartozó egyedi fájl, amelyet csak az azt létrehozó webhely tud olvasni. A cookie-k használatának egyik legfőbb célja a kényelmesebb, gyorsabb internethasználat. A webböngészők többsége automatikusan elfogadja a cookie-kat, de a böngészobeállítások módosításával a cookie-kat vissza is utasíthatja. A www.rangerdesign.hu internetes oldal által kínált cookie-k kizárólag a helyi beállítások tárolására szolgálnak.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekről
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A weboldal üzemeltetője:
Hajas Zsuzsanna
A tárhely szolgáltatója: Bohemiasoft s.r.o., Csehország; cégjegyzékszám: 28090403